Harmony Skrevet Juli 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2013 Har en 91 mod 80 B3 sedan uten quattro, som ikke har hengerfeste, men for å forenkle en flytteprosess vurderer jeg å sette på hengerfeste. Har fått et som jeg kan sette på Etter en titt i vognkortet, ser jeg at bilen kan ta henger opp til 900 kg. Er ikke dette lite? Er det noen som har kunnskaper om dette om dette faktisk kan stemme eller om det er mulig å dra mer med bilen lovlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Juli 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2013 Kan se ut som det ligger rundt 1200kg (da har jeg sjekket andre 80'er på regnr). Nå sa du ikke noe om motor og størrelsen på den... Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harmony Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2013 Det er en 2,3NG motor som står i (10 ventilers) og automat. Import fra USA. Har en henger på totalvekt 1 tonn, som jeg ønsker å dra, men hvis det blir for mye styr å få det ordnet i vognkortet, så dropper jeg hele greia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2013 Hvis du har BE-førerkort, kan du uansett dra den hengeren så lenge du ikke laster den over 900kg totalvekt. Har du kl.B må du dessverre følge tillatt totalvekt og ikke aktuell totalvekt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg