Gå til innhold

har kjøpt meg ny bil golf 1.8 gl

Ranger emnet


badcompany

Anbefalte innlegg

noen som har noen tips på hva jeg kan gjøre med bilen som ikke koster så mye penger?

 

trenger litt inspirasjon hehe... :)

 

noen som har en jettagrill m/ lykter som skal selges billig?

 

Noen som har trimme tips til motoren (1.8 forgasser)

 

Noen som har deler fra andre biler som passer over på golf her?

 

Eller som vet om deler som passer over...

 

Er det stress å bygge om til innsprøytning mon tro? Noen som har gjort dettte og har evnt. tilbakemeldinger / Tips?

 

Lurer på å smokke i en GTi 16v motor... hehe ;)

85 mod. VW Golf II 1.8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gti motor krever litt ombygging. Må bytte bensin tank og bygge om til skivebremser bak.

 

siden du har en 1.8 kan du sette på en Gti topp eller bare en Gti kam. hjelper litt på.

 

Men kan si at jeg har kjørt en golf 1.6 i et halv år nå og nettopp hentet skiltene på gtiæn min. Den store forskjellen ligger ikke i motor men i stivheten på bilen. Riktig nok er den senket 60mm og lav profil dekk. Bilen ligger så mye bedre på veien at du kan kjøre en del fortere, men for all del, GTI motor er veldig mye gøyere.

 

Så senking er ganske bra triks for å få en mye bedre bil.

 

Eller vil jeg anbefale corrado stoler eller GTI stoler.

 

Golf og Corrado har mange felles deler i allefall.

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha senkesett på artec fjærer + al - ko dempere (vet ikke helt om de er gass eller olje dempere)

 

men bilen er ganske stiv på bevegelser opp og ned men til sidene er den litt gyngehest for å si det sånn

 

vet ikke helt hvor mye den er senket men dekkene går hvertfall akkurat innenfor hjulbuene...

 

kanskje litt lavt skraper en del nedi når eg kjører inne i byn... :)

 

noen som har noen tips på hvordan eg kan stive den litt mer opp på ræven?? kanskje ligge i sånne gummi mellomlegg i fjærene?

85 mod. VW Golf II 1.8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by badcompany

Golf Syncro: Hvor mye skulle du hatt for den fronten da?

Har du bilde av den ?

 

Vi blir enige om pris. Ikke emblemfri. Det er en grill med 3 riller (MUST, de andre er fæle) og lyktene er tette og relativt nye. Komplett med alt du måtte trenge. Mail meg så ser vi.

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår