Mattias Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Takk for alle svar. Jeg hadde tenkt å kjøre for en annen en stund og så starte eget senere. Jobber på lager nå, og mye kjedligere kan det ikke bli. Hva skal jeg gjøre, skal jeg først ta kontakt med politiet for å sjekke om jeg kan bli sjåfør. Eller ta kontakt med noen taxifirma i Oslo og be om hjelp? http://www.nortaxi.no/Sjafor.htm virker dyrt å bli sjåfør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 jeg så oslo taxi annonserte etter folk på aetat.no for litt siden. ring dit og spør hvordan du kommer i kontakt med løyvehavere som trenger sjåfører så ordner det seg sikkert :) du får vite hvilke attester du trenger av løyvehaveren, du vet vel f.eks selv om du har noe snusk på en evt vandelsattest... ;) lykke til med evt jobb som taximan :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Får man tips rett i lomma? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by steinar Får man tips rett i lomma? seff :D tror jeg er norgesmester i tips btw ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg