Gå til innhold

Mann på 82 klarte å rygge i bilen min i dag =(

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

Originally posted by Azzido-325i

Bilen min stod parkert bak jobb i dag som vanlig... jeg var ute å leverte varer og plutselig ringer sjefen og gir meg den grusomme beskjeden... en person har rygga i bilen min og stikke av...

heldigvis så hadde det stått en person bak jobb som hadde sett det hele og fått med seg skiltnummeret i farta heldigvis...

så fort jeg kommer på jobb ringer jeg politiet og sjekker nummeret... viser seg at det er en mann på 82 år som eier bilen... jeg ringer eier'n... han nekter for at det har skjedd... men røper seg utover i samtalen siden jeg aldri sa hvor bilen stod

han sier nemlig at han ikke hadde vært bak ved skeidar der jeg jobber i dag... dermed er saken grei..

skadene som blei var knekt frontfanger, riper i skjerm og dør foran og knekt speil =(

han har lovt å betale ihvertfall, så håper dette ordner seg...

Du har rett og slett en del uflaks du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er de eldre som er traffikkfaren, ikke ungdommene! de eldre kjører kansje rolig, men de har ikke kontroll når de kjører! en person som aldri har fått en skrens, hva gjør han når han først får skrens? jo han blokkerer hjulene og braser rett inn i et eller annet, og skjønner seff ikke at det kunne vært ungått! rundt juletider var det en 60 års gammel mongizz som kjørt foran meg, så måtte han stoppe pga at det var en fotgjenger overgang, på en fartshump. når han skulle kjøre videre så kom han ingen vei, og dermed så rygga han litt bak for å ta fart, men han tenkte ikke på å se seg bak! så han kjørt kroken sin gjennom skiltet mitt og gts fangeren min!:mad: JEG HATER ELDRE!!!!!:mad:

*98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil

*86"nissan prærie (solgt)

*97"saab 900 turbo intercooler

*86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil

*82"volvo 240 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker det veldig godt at det er en del elendige eldre sjåfører der ute.

En gang lå det kø på motorveien inn til byn. Skjønnte ikke hvorfor det lå 10 biler i venstre feltet og kjørte i 60 km/t. Kjørte forbi alle i venstre feltet og såg at fremst låg det en bil midt i begge feltene og sjanglet og sperret for alle. Ingen som kom seg forbi. tutet og kom meg opp på siden og da visste det seg at det var en eldre dame som satt bak rattet. Jeg tror hun var drit redd der hun satt, sikkert aldri kjørt på motorvei

minst et par ganger i uken har jeg holdt på å få en eldre sjåfør i siden på det lokale kjøpesenteret. De kan ikke vikeplikt regler og spesielt ikke rundkjøringer

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skaden kom på 16500,-

om noen er litt fingernemme kan jeg da selge m3 speiler til e36 coupe... er bare 1 av 3 fester som er ryke på speilet på føredøra... så ved å bruke noe superlim på det knekte feste så burde dette sitte som bare det... m3 speil med varme, lakka diamant sort 181/9

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gammal drittkjærring rygga i bilen til sjefen utenfor butikken der vi jobber og stakk, svær bulk. Da han kom ut sto det en fyr å fekta som hadde sett hele greia, ga beskrivelse og retning, sjefen kjørte etter og traff henne utenfor huset hennes noen hundre meter unna. Hun blånekta, så han dro med kjærringa og mannen opp og viste overvåkningsfilmen dagen etter da måtte de betale.

Skjønner ikke hva som får gamlinger til å gjøre sånt, er det ikke de som skal være så moralske og 'skikkelige'?

Brekk lårhalsen på gamle svinet.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gubbe på ca 1000 år rygga i bilen min dagen etter jeg hadde kjøpt den... :mad:

Han stoppet foran meg og så kom ryggelysene på. Jeg sto på fløyta, men hørselen var åpenbart ikke helt på topp. Han rygget i meg, og så temmelig overrasket ut da bilen stoppet opp. Ryggelyset forsvant, og han tok løs med den sedvanlige gamlingmetoden (tredje gir, 8000 rpm og hopp fremover) og kjørte opp på fortauet før han kom ut på veien igjen. Jeg kjørte noen meter lenger frem og parkerte, men da hadde gubben allerede satt bilen fra seg og var på vei inn i banken.

Det ble ikke noe særlig skader på bilen min, skiltet ble trykt litt inn.

Jeg stoppet ham da han kom ut igjen, og forklarte ham saken. Etter litt om og men kom jeg frem til at det ikke var noe vits å gjøre noe mer med saken, men jeg ba om navn og tlf-nr for sikkerhets skyld. Han ga meg etternavnet, men telefonnummeret sitt hadde han store problemer med å huske.

Fyren var nok ikke helt frisk og rask i toppetasjen etter et langt liv, og skulle vel definitivt ikke hatt lappen. Denne gangen traff han en bil, hadde han vært riktig uheldig hadde han kjørt over en unge eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider