fagerdal94 Skrevet Juni 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Var ute å kjørte isted, og da kom det en rar lyd fra turbo, som ikke hadde vært før. Når jeg gir gass og akser, høres det nesten ut som ladetrykket kommer ut i kupeèn (men det gjør det jo ikke). At det bare slippes ut i friluft. Hva kan dette være? Turboen som er gåen? Bilen er en Passat 1.9TDI 2003mod. 210000km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Sjekk slanger mellom turbo, IC og innsug for sprekker o.l. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fagerdal94 Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Kan det være wastegaten? Farlig og kjøre med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fagerdal94 Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Svikter også av og til.. Som at jeg kjører opp en bakke i 6.gir i 80kmt, og slipper gassen litt på toppen, kjennes det ut som den svikter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fagerdal94 Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2013 hørtes ut som en slange som var sprukket eller hopper av nede under frontfanger på høyre side, må sjekke opp dette.. ryker også noe grusomt svart bak bilen når jeg tråkker på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2013 hørtes ut som en slange som var sprukket eller hopper av nede under frontfanger på høyre side, må sjekke opp dette.. ryker også noe grusomt svart bak bilen når jeg tråkker på... Som jeg sa; Sjekk slanger mellom turbo, IC og innsug for sprekker o.l. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg