Eelo Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 LA B.2.400.4 Kan denne forsterkeren kobles til å drive en sub på 200w RMS og 6x9 høyttalere på 75w RMS? Altså da bridge to av kanalene så man får en 3-kanaler... Etter det jeg skjønner så skal den passe perfekt.. men så har ikke jeg så mye peiling da.. :rolleyes: Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by Eelo LA B.2.400.4 Kan denne forsterkeren kobles til å drive en sub på 200w RMS og 6x9 høyttalere på 75w RMS? Altså da bridge to av kanalene så man får en 3-kanaler... Etter det jeg skjønner så skal den passe perfekt.. men så har ikke jeg så mye peiling da.. :rolleyes: Om den sub'en har 4ohms spole, så stemmer dette bra. Siden hver kanal gir 75watt RMS i 4ohm, passer det til de 6x9tommerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 hmm.. ok.. da går vel neste lønning da.. :D åh.. skattepengene er så evig langt unna.. :( Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg