_SIH_ Skrevet Juni 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Hei. Parklyspæren har gått på høyre side på min Octavia 2008. Er dette noe som skal være enkelt å bytte selv, eller må en regne med å ta dette på verksted? Jeg har kjøpt pæren og tror nå jeg har lokalisert hvilket deksel som må av, men får det ikke til! Det er 2 hemper i metall jeg har løsnet, men dekselet sitter dønn fast. Dersom jeg nå ender opp med å dra på verksted for dette, hva vil det typisk kunne koste? Syns det er litt ille å ikke kunne få til dette selv :( SIH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Og to små skruer må av så er lokket løst ;) Vet ikke om linken hjelper, men sjekk :) Skoda Workshop Manuals-Octavia Mk2-Replacing bulb for the parking light Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senilo Skrevet Juni 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2013 Gjorde nettop denne jobben.. tok litt tid , da det er noe trangt.. Men det jeg gjorde var å løsne selve løkta, noe som er veldig enkelt.. Og etter det løsner du deksel nr 2 i linken til quattro.. Er et par torx skruer + 2 metal clips eller noe.. Parklyspæra var helt innerst inni løkta, og jeg måtte bruke tang før å få ut holderen ( original Xenon lykt ). Denne linken hjalp meg mye :) HOWTO: New Octavia - Headlight Bulb Change - Page 2 - Skoda Octavia Technical Guides - BRISKODA.net - Page 2 - The Skoda Forum and Community Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg