amazon1967 Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Ser når jeg drar av pluggen til lmm så er det ikke noe forskjell på gangen på bilen regner med det er samme som bensin når jeg drar av på 1.8 turbo så stopper den. Har fått tak i ny men ikke satt på enda er det noen måte jeg kan resette hjemme uten vag-com? Må den resettes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Går motoren dårlig siden du har kjøpt ny LMM? Feilkode på LMM vil forsvinne hver gang tenning skrues av. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Går motoren dårlig siden du har kjøpt ny LMM?Feilkode på LMM vil forsvinne hver gang tenning skrues av. Driver og jager og går ikke best drar litt dårlig prøvde en lik bil i går og det var jo rene Ferrarien i forhold. Sitter justerbar chip også på min den gikk litt renere når jeg satte chippen helt ned:scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Ser viduer og sentrallås kødder litt kan jeg bare ta en comfort modul fra en på huggern og putte i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 Driver og jager og går ikke best drar litt dårlig prøvde en lik bil i går og det var jo rene Ferrarien i forhold. Sitter justerbar chip også på min den gikk litt renere når jeg satte chippen helt ned:scared Justerbar chip? Etter hvilket prinsipp? En motstand i motorrommet som gir +55 hk og +70 Nm ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 Ser viduer og sentrallås kødder litt kan jeg bare ta en comfort modul fra en på huggern og putte i? Ja, men finn en med samme delenummer så er du sikker på at den passer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 Det sitter en modul som er koblet i den stor kontakten til motoren som kan justeres fra a-f og 1-9 vet ikke om det bare er no jall jeg evt hvor er det greit og kjøpe chip fra? Må den loddes i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 Sliter med og finn tank pumpe ingen som har sendt ut dele nr 220-213 til huggere på nett men ikke noen hadde den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 Slike deler kjøper man nytt, monterer ikke brukt da den kan ryke når som helst. Men, først av alt burde du verifisere hva som er galt, jeg kommer bare med antagelser for å hjelpe deg på vei. Det du har er ingen chip, den monteres i ECU. Det du har er jallagreier ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 Slike deler kjøper man nytt, monterer ikke brukt da den kan ryke når som helst. Men, først av alt burde du verifisere hva som er galt, jeg kommer bare med antagelser for å hjelpe deg på vei. Det du har er ingen chip, den monteres i ECU. Det du har er jallagreier ;) Prøver og pløye nettet for og finne pumpe men det er ikke lett er det bare på møller eller kan det være noen på ebay? Hva heter denne pumpa på engelsk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Juni 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 VW TDI 1 9 Diesel PD Fuel in Tank Lift Pump | eBay vet ikke om den passer til din bil, men fant noe på ebay Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 På den annen side, er nå sannelig ikke sikkert du har noen pumpe i tanken din. Hvorfor har temaet endret seg til tankpumpe? Fjern det rakkelet du kaller chip og prøv da :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 Det sitter jo en på høyre side som er tankmåler og en på venster side som der står piler for inn og ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 Trenger ikke nødvendigvis være pumpe i tanken av den grunn, er jo tur- og returslange til tanken uansett ;) Men hvorfor har du formening om at feilen er der? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2013 kunn fordi jeg tar av stikket så holder sikringen seg setter jeg på stikket da ryker den med en gang Fikk svar fra Kongsberg diesel grossist de kunne skaffe den 5570,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg