JHU Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Har et par i luften nå... *Porsche IRS på bussen har ristet seg i gang... *Biter til "lowered-spindel-puller" er bestilt og sikkert ferdige i morgen... sveiser forhåpentligvis klart i helga. diggdiggdigg *TomRally bilen skal få varmerør i kanalen i helga *Golfen til bruttær'n skal få nye foringer i baksvingen på fredag *Ligger to store pappesker på posten... snart har Ulstad 6 stuttbee felger.. og en i reserve... * Femtrinns konversjonen av bilen til Gisle er i gang... så smått *JHU design er på trappene *Og Revestreker sparker snart i gang med skilter *Og så var det den web siden da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 kunne du hjelpe meg med å bytte drivakselmansjettene på min bil?? Fikk dere byttet batteri på njettaen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIF Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 ...du driver på ser jeg....som vi sier i vår klubb.... Det blir tøft med "Prosjekter" sammen da.....har et par forslag til brain-st-orm-inn-slag......faren er vel at det blir Feil Revestreker....eller at faren er broren Hans.......det er innavl det...! Varsle om jeg må sette i gang dismantlng av forstillingene...glass-blast og bringing skråstrek henting av Fuchser..... Samt kjøre lokale diaz.... Lhapyhappy 4esten...du har ikke sett lemmen til hengern min der nede vel....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Hvem er Mr.Wilson komma og hva har faren til Hans med faren hans å gjøre prikk prikk prikk tok far din vare på lemmen eller sprakk den av sinne? FLEI: Når tor du fuchs transportation et overbringing can taik plæis? Ænd have ju bleed-blasted da spindles? hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeeRacing Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Gett de føkk vekk her'fra a. Skriv normalt. Skjønner ikke en drit av hva dere preiker om....... hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy bambam hapyhappy Du trenger ikke fortelle alle hva ballene dine skal brukes til den kommende tiden...hold de for deg selv. Nedi buksa...fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIF Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 hapyhappy....er den tøffeste glisende karen her...og vennligst leave him alone...he´s mine.... Hakke fått nå beskjed om demontering....jeg er ikke entusiastisk nok vet du...må få innstrukser på hva som skal skrus fra hverandre og hva som skal blåses....kan sikkert blåse en dag i neste uke...får lånt glassblåser-boks gratis....(OG nei..det betydde ikke at ALLE, får blåst...vel blåst) Men som sagt...jeg kan blåse hele greia...og det skal jeg sikkert ikke...men kan jo sende dem også da...hvis du vil ta det i løpet av vinteren....men jeg kommer nedover før Florida-turen med felga-....og hjem med felga...? Har bytta tralle nå...men han andre er skeptisk....! Leif Hva er dette med E....? Skjønner han først nå at han ikke skjønner hva vi prater om...? Kanskje fraen hans....? Mr Wilson.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Høy FLEI!! IF ve RAit Laike this JEE vil never ønderstand a ting of what vi ar saiing! Det er ikke sikkert at han skjønner dette engang.... han kommer til å være opptatt av å kikke på denne.... hapyhappy Get some Air under your balls... Jee!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeeRacing Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 My balls are defenetly aircooled. No need for them to do hard laber. Hva er det snakk om. Senkespindler til buss som skal glassblåses? Hva med pakken til meg da Eilf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIF Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 ..er akkurat på tur ut i bilen for å hente inn godsakene...skal du ikke ha pute også da...? Må lage en fin en i noe sånt gastronomisk riktig.....sånn at du garantert fr vondt i nakken...? Sorrry for the delay....! Hva er det han derre JHU papler om....? hapyhappyL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Se her da.... etter kun et par innlegg claim'r LEIF han hoppete blå Wilson saken.... Hvis det er sånn det slal være så er det greit for meg... Denne er min.... hvorfor er unødvendig å forklare... (sender deg en mail på dette Jee) babyhmm? Glassblås etter beste evne og ikke no på selve spindelen... den skal ikke jeg gjøre noe med.... Dine Fuchs kan nok bli ferdige neste uke... surr surr puss puss dypp dypp.... Lakk lakk mot jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by LEIF Hva er det han derre JHU papler om....? hapyhappyL Så lenge gikk det.... Ai speak floating english are you clear over that? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIF Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Dick Christensen (hjernekirurgen....gjerne kirurg..?) han har papler....men det er politi....!! hapyhappyL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Nå ska'n brægge med at han kjenner en kirurg med gammel four door papler.... hvor mye tok han for lobotomering? ....kan du spørre han eller har du fortsatt kvitteringa? babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIF Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 hapyhappypølsebønner...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeeRacing Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 :pisser:assman:ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg