Gå til innhold

Baller i luften

Ranger emnet


JHU

Anbefalte innlegg

Har et par i luften nå...

 

*Porsche IRS på bussen har ristet seg i gang...

 

*Biter til "lowered-spindel-puller" er bestilt og sikkert ferdige i morgen... sveiser forhåpentligvis klart i helga. diggdiggdigg

 

*TomRally bilen skal få varmerør i kanalen i helga

 

*Golfen til bruttær'n skal få nye foringer i baksvingen på fredag

 

*Ligger to store pappesker på posten... snart har Ulstad 6 stuttbee felger.. og en i reserve...

 

* Femtrinns konversjonen av bilen til Gisle er i gang... så smått

 

*JHU design er på trappene

 

*Og Revestreker sparker snart i gang med skilter

 

*Og så var det den web siden da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du driver på ser jeg....som vi sier i vår klubb....

 

Det blir tøft med "Prosjekter" sammen da.....har et par forslag til brain-st-orm-inn-slag......faren er vel at det blir Feil Revestreker....eller at faren er broren Hans.......det er innavl det...!

 

Varsle om jeg må sette i gang dismantlng av forstillingene...glass-blast og bringing skråstrek henting av Fuchser.....

Samt kjøre lokale diaz....

 

 

Lhapyhappy

4esten...du har ikke sett lemmen til hengern min der nede vel....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Mr.Wilson komma og hva har faren til Hans med faren hans å gjøre prikk prikk prikk tok far din vare på lemmen eller sprakk den av sinne?

 

FLEI: Når tor du fuchs transportation et overbringing can taik plæis? Ænd have ju bleed-blasted da spindles?

 

hapyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gett de føkk vekk her'fra a. Skriv normalt. Skjønner ikke en drit av hva dere preiker om....... hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy

 

bambam hapyhappy

 

Du trenger ikke fortelle alle hva ballene dine skal brukes til den kommende tiden...hold de for deg selv. Nedi buksa...fatality

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hapyhappy....er den tøffeste glisende karen her...og vennligst leave him alone...he´s mine....

 

Hakke fått nå beskjed om demontering....jeg er ikke entusiastisk nok vet du...må få innstrukser på hva som skal skrus fra hverandre og hva som skal blåses....kan sikkert blåse en dag i neste uke...får lånt glassblåser-boks gratis....(OG nei..det betydde ikke at ALLE, får blåst...vel blåst)

Men som sagt...jeg kan blåse hele greia...og det skal jeg sikkert ikke...men kan jo sende dem også da...hvis du vil ta det i løpet av vinteren....men jeg kommer nedover før Florida-turen med felga-....og hjem med felga...?

 

Har bytta tralle nå...men han andre er skeptisk....!

 

Leif

Hva er dette med E....? Skjønner han først nå at han ikke skjønner hva vi prater om...?

Kanskje fraen hans....? Mr Wilson....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her da.... etter kun et par innlegg claim'r LEIF han hoppete blå Wilson saken....

 

Hvis det er sånn det slal være så er det greit for meg...

Denne er min.... hvorfor er unødvendig å forklare... (sender deg en mail på dette Jee)

 

babyhmm?

 

Glassblås etter beste evne og ikke no på selve spindelen... den skal ikke jeg gjøre noe med....

 

Dine Fuchs kan nok bli ferdige neste uke... surr surr puss puss dypp dypp.... Lakk lakk mot jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår