Moss89 Skrevet Juni 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2013 Hei. Har en audi 80 93mod b4 avant. Leter etter en bagasjeluke der skiltplaten er vekke og det går en rød refleks over hele baken, slik at skilt må nede på fanger. Og har prøvd å finne denne type ræv til den en god stund no. Noen som kan gi meg noen tips? Og vil det evt passe til min mod i det hele tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Coupé, S2 og RS2 ble mye levert med dette, alle RS2 tror jeg. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moss89 Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Coupé, S2 og RS2 ble mye levert med dette, alle RS2 tror jeg. Vil dette passe direkte på min b4 då eller? Og går det ann å få kjøpt dette en plass ? uten å måtte lete etter en vraket en liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Dette passer over, er karosserimessig samme bakluke på 80 Avant som RS2. Delenummeret på platen er 8A9 853 489 B Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet September 19, 2013 Rapporter Share Skrevet September 19, 2013 Gammel tråd, men til informasjon så har visst denne refleksplaten gått ut av produksjon. Skal man ha tak i denne plata nå så er vel Elektronik, Autos, Mode, Sammlerstücke, Gutscheine und mehr Online-Shopping | eBay stedet å lete vil jeg tro. Er alltids noen som har slike for salg der. Tror ikke CAC (Custom AutoCraft) har slike heller, men du kan nå høre med dem ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiporsche Skrevet September 25, 2013 Rapporter Share Skrevet September 25, 2013 På Ebay går siste rest av nye nå, så vær rask . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg