sonjo Skrevet Juni 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 (endret) Kan no lage meg en tråd om min v40 som jeg kjøpte for snart 2 år siden. Det jeg har gjort i mitt eie er: Ny xc grill Fase 2 lykter 17" felger, hadde 18" koya før men ble litt stort til mitt behov :P Byttet til skinnratt Realcar takvinge Byttet fra fase1 til fase2 front Xenon i tåkelys og fjernlys, led i hele interiøret Annen eksoshale Proffsotet vinduene fra b-stolpen og bak Coilovers FK automotive Øyelokk Fase2 baklykter (sotet selv) Endret Juni 15, 2013 av sonjo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonjo Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Her er noen bilder av bilen, realcar vingen på, noen bilder er ikke det montert coilovers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonjo Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Får ikke lagt til noen bilder av frontbytte, tror bildene er for store? kommer bare et rødt kryss.... noen som har forslag til andre måter å legge inn bilder på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg