KIRK Skrevet Juni 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Jeg lurer litt på å bytte hjulbuene bak på Golfen min, og lurer derfor på hva jeg skal bruke av verktøy for å få sagd disse av. Er baufil eller bajonettsag det beste? Er ikke noen pen bil det er snakk om, får jeg det ikke til går den på søpla, så er egentlig mest for å øve meg på dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Juni 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Platenibblingsmaskin Stikksag Rett-kappemaskin Der har du 3 alternativ.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2013 Takk skal du ha. Finnes det noen gode veiledere for rustsveising? Evt noen som har noen begynnertips? Har ikke sveiset på 6 år, og har aldri sveiset så tynt stål som bilkarosseri. Har veldig lyst til å lære det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Juni 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Finns bøtter og spann med info-videor på YouTube. Bara å søke på mig-welding , tig-welding eller noe annet som har med welding å gjøre.. Lykke til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg