thomas12345 Skrevet Juni 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 hei. jeg vurderte og starte prosjekt på bilen min når jeg får penger. så lurte jeg på da om det går ann å skaffe større motor til bilen til rundt 50000kr? lurte også på om det hadde gådd og årdne bakhjulstrekk på den? :P dette er da drømmeprosjekte mitt :) bilen er en Audi a4 1,8t 1996mod, fwd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242T5R Skrevet November 5, 2013 Rapporter Share Skrevet November 5, 2013 Finnes jo A4 med audi sin V8 på 4.2 liter, den går jo rimelig godt i en så lett bil.. å da kan man bygge om til quattro å få firehjulsdrift eller evt. ta av drivlinjene fremme og "modifisere" litt såfår man bakhjulsdrift ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet November 5, 2013 Rapporter Share Skrevet November 5, 2013 må bytte hele gulvet / sveise en tunell... er noe arbeid det for og få baktrekk. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg