TomDelonge Skrevet Juni 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2013 Jeg presterte å bikke en pulk på naboens bil da jeg ryddet i garasjen (vi har felles garasjer uten vegger mellom). Her ser dere skaden: [ATTACH]38863[/ATTACH] Som dere ser er det en skade på selve døren og litt på plasten. Noe begrep om hva dette vil koste? Ekstremt klønete av meg, spesielt med tanke på at jeg har en lakkskade selv jeg burde ha fikset. Bilen som ble utsatt for min tabbe er en Hyundai. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2013 Få et bilpleiefirma til å se på det hvis det ikke er bulk Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2013 Enig med Mondeo, kan gjerne poleres bort. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Juni 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2013 Hvis det er bulk,kan man ikke polere vekk den. Hvis det går og polere vekk stripene kan du jo se om de har noen som maserer ut bulkene i Trondheim. Sånn som Nordic Dent/Bulkemannen/AutoDent Skulle vi tatt det på jobben,hadde det kommet på ca 3300 pluss moms.2300 for lakkering,evt bulk 600 og den svarte listen 400 Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg