Andro Skrevet Mai 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2013 Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe finere bak lykter til en 2007 xl-7? evnt noe sider som selger noe styling til disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Mai 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2013 Fikk kjøpt dette hos RSA BIL. Men usikker på om det er å få tak i der lenger.. Hvis ikke så er vel ebay tingen. Fikk også kjøpt chrome speil, takrails, og diverse chrome rør rundt fanger/lykter. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2013 nightking Jobber du med suzuki? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Mai 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2013 Ja, skrudd suzuki siste 7 år :) Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2013 Da skal jeg spørre deg etter en liten ting nightking.. Min xl-7 2007 mod står nå, med en ulyd i.. vært under med "stetoskop" og hørt hvor lyden kommer ifra, og det virker som lyden kommer ifra bakre del av girkassa.. Helt imot fordeler kassa.. Sjekka begge kassene for olje, men i orden det.. Lyden kommer når slipper clutch og bilen står i fri.. iallefall høres den best da.. bilen har gått 59000km.. Noen ideer om hva dette kan være? håper på hjelp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2013 Det er ikke bare trøstelageret da? Ikke uvanlig at det kommer lyder fra det, er visst ikke farlig heller. Det sitter riktignok ved clutchen da, men lyder kan jo forplante seg... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Mai 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2013 Nå har du spurt meg om det samme spørsmålet 3 ganger. Jeg har sagt hver gang at det høres ut som trøstelager måten du beskriver. Regner med du har bytta dette siden du spør om det samme igjen???? Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2013 jeg har skiftet trøstelager ja.. lyden er fortsatt den samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg