mehdi benz Skrevet Mai 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Er det noen som selger eller vet hvor jeg kan skaffe meg slik rama som er vist på bildet under? [ATTACH]38740[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Juni 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2013 der :) Volkswagen Passat B5 (96-05), ombyggingssett SingleDIN-DobbelDin - www.TransMedia.no SmokingFire reagerte på dette 1 Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdi benz Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2013 der :) Volkswagen Passat B5 (96-05), ombyggingssett SingleDIN-DobbelDin - www.TransMedia.no takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styLeo Skrevet August 11, 2014 Rapporter Share Skrevet August 11, 2014 billigere til aa bestille hus møllerbil norge.vanligvist vw serviss.jeg har nettop kjøpt.ramme deksel kasa og mutter og betalt 2480 nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 11, 2014 Rapporter Share Skrevet August 11, 2014 billigere til aa bestille hus møllerbil norge.vanligvist vw serviss.jeg har nettop kjøpt.ramme deksel kasa og mutter og betalt 2480 nok. Om du har betalt 2480 på Møller så er jo det mye dyrere, Transmedia tar jo 1395 for den. Or in english, guess you prefer so If you have paid NOK 2480 for the frame at Møllerbil, then they are much more expensive than Transmedia, which charges NOK 1395 Anyway, welcome to Bilforumet :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styLeo Skrevet August 16, 2014 Rapporter Share Skrevet August 16, 2014 thank you..this is nice passat paltformthe colour i had to order was more expensive in transmedia, actually i sent email to transmedia they didnt answer me so i had to order from møllerbill And now i have even bigger problem thta s i need to find a cool nice dvd navi screen that fits in that dashboard...I am open to advices..Thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styLeo Skrevet August 16, 2014 Rapporter Share Skrevet August 16, 2014 and i bought 4 pieces parts..frame,clima frame,insidercase and hanger pin for that insider case.Totaly i paid 2480..I dont know if it s much but at least finally i got them.Its been almost two weeks now and still i didnt get any answer from transmedia... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg