hallvardr Skrevet Mai 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Fant denne siden: How to reset Oil & Service light without a diagnostic tool - Audi Forum - Audi Forums for the A4, S4, TT, A3, A6 and more! Der det står instruksjoner på sletting av service lys. Funker dette bare på US modeller, for jeg får det ikke til å funke på min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mai 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Funker på EU modeller også. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Det virker på noen. Min A6 kan jeg resette service lampa ved å trykke og holde på noen knapper. Andre audiene jeg har hatt må jeg inn med diagnose for å slette Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 hmm, jeg har forsøkt med begge måtene som er nevnt for min biltype der, men jeg får den ikke til å gå bort. har en 2000 a4 så det skal være å trykke inn høyre knapp, skru tenning for så å slippe knappen og skru til venstre på venstre knapp. Evt dra den venstre ut samtidig som en holder høyre inne. Men ingen ting skjer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Da har du en bil det ikke virker på. Da må du bruke diagose utstyr Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2013 Fant faktisk ut at det gikk til slutt, når jeg tok frem service manualen! :) burde kanskje tenkt på det litt før... Begge måtene som jeg fant ved å google funka ikke, men å trykke inn høyre knapp, skru tenning og trykke inn venstre knapp funka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg