TKarlsen Skrevet Mai 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2013 Spørsmål 1: Må alle 4 vinduene på bilen virke på en EU kontroll? På min A6 så virker ikke passasjer vinduet (ødelagt klips) og el motor på venstre bakvinduet er defekt. Er det noe jeg må fikse før en EU kontroll? Spørsmål 2: Hvor slitt / dårlig kan en demper/fjær være for å gå igjennom en EU kontroll? Min bil har slapp fjær, så den er litt senka i fronten. Er det noe de vil reagere på? (På en EU kontroll) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2013 Vindusmekanismer er ikke kontrollpunkt. Fjær må ikke være knekt, men kan være litt "sigen" -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2013 Da er det et håp da. Vil prøve å få den EU godkjent med originale fjærer som er på bilen nå. For å så bytte over til justerbart etterpå :) Slipper da å stresse med å få det justerbare godkjent i vognkortet før kontrollen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg