anderswa Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Til salgs VW Golf GT 1.8 Mod: 1992 Km: 198000 Farge: Rød Senkesett: Justerbart fra FK foran og bak El. soltak, martins felger 205 16" på sommer,nye dekk sommer 2003, 195 15" på vinter (slitt). Pris høystbydende Bildet tatt 21/04-04 Flere bilder på denne linken. Bilder av bilen Nå er godbilen til salgs. Jeg har enda ikke funnet noe rust på bilen. Et år siden tak, grill, bakfanger og speil ble lakkert grunnet at klarlakken flasset på taket så tok jeg litt mer i samme slengen. Justerbart senkesett fra FK, FK "angelseye" lykter foran, nye FK baklykter. Alt gjort i 2004. Fiffi interiør med lakkerte gitter der varmluft kommer inn og lite rødt/sort ratt. Ny girkasse april 04, nye skiver, klosser, drivknute, clutch. Bilen skal Eukontrolleres i april, det tar selvfølgelig jeg meg av. Årsavgift er betalt. Ta kontakt på PM eller mail awalmann@yahoo.com Kom med bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 du har fått PM ;) Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 57 lapper? hahahah tru på jule nissen.. så mye er ikke en gammel sliten 3er som har gått nesten 200 tusen verdt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Originally posted by passat kara 57 lapper? hahahah tru på jule nissen.. så mye er ikke en gammel sliten 3er som har gått nesten 200 tusen verdt.. Er den sliten da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 virker bra overpriset ja.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysfjord Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Det er lov å prøve seg. Det har jeg også gjort, men jeg har senket prisen på min Golf III Kraftig. Det er kjøpers marked for tiden. Dessverre. Han finner det ut om det er litt vell å forlange eller ikke.... Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderswa Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Den er ikke sliten. Har byttet det som er av slitedeler. Den er god som ny nå :) Jeg gidder nok ikke å selge den for en hver pris, da beholder jeg den i stedet. Jeg er storfornøyd med den jeg, er bare det at jeg har lyst på en Alfa Romeo GTV som er helt sinnsykt stilig. Det er absolutt ikke noe dårlig kjøp etter min mening da. Men folk har forskjellige meninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 ikke for og være bitchy, men søk litt på autodb/finn/zett.no etter biler med samme spesifikasjoner/forbruk som din.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderswa Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Jeg vet godt at du får både 10.000 billigere og 10.000 dyrere jeg.... så jeg krever nok ikke for mye.... Ta en titt til du... Og her er garantert alt byttet.... Ta en titt på denne f.eks.... forlanger jeg mye???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 begge forlanger for mye.. Kjøpte bilen min... En 1996 modell, med 112000 på telleren, med helt ny lakk, 100% rustfri, null defekter, 100% strøkent interiør og over det hele GOD. den betalte jeg 64000 for..Min er riktignok ikke en GT, men alikevel... Kjenner en som solgte en GT for et halvt år siden. 1994 modell, hadde gått 184000, ingen skader, null rust, ja alt i alt strøken.. Han prøvde seg på 60k for den... etter flere måneder havna han nede på 47k..først da fikk han solgt bilen.. Men jeg synes det er bra du står på krava! Alle vil jo såklart ha igjen mest mulig for bilen sin..Keep up the good work anders Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderswa Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Som sagt.... jeg skal ikke selge den fordi jeg er helt avhengig av penger..... Hadde jeg vært desperat hadde den nok gått billigere... Sorry.... De fleste på autodb er dyrere... Hvis de ikke er helt helt basic da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Syns ikke den egentlig ligger på normalt prisnivå. Bare senkesettet koster jo 7000,- nytt. Fin bil forresten! :] Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderswa Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Mente du normalt eller unormalt?? Man kan ikke prise ut i fra de billigste golfene. Den er påkostet 25.000 etter nyttår.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Syns bilen så bra ut jeg, utenom det klistremerket da!:D Prisen vet jeg ikke helt med, er vel muligens litt høy, mens så virker det jo som om det meste er gjort med bilen. Syns d blir litt feil å sammenligne med GL&CL, de har vel ikke recaro seter? (ihvertfall ikke alle) Dette er self bare slik jeg tenker, men recaro er jo et pluss, som man burde regne med å betale litt ekstra for. Kjøpte min 92 Golf GT for 3mnd siden, men den var bare gått 153"km da, jeg ga 50"kr. Er sjøl sånn halvfornøyd med prisen, syns det verken er billig eller dyrt!? Minuset her må jo være kmstand, hadde nok desverre blitt for langt for min del!;) Men hvis alt dette er gjort med bilen, og du har kvitteringer... Så burde du helt fint få 50, men det er uten klistremerke!:D Ikke personlig ment altså....;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Originally posted by anderswa Jeg vet godt at du får både 10.000 billigere og 10.000 dyrere jeg.... så jeg krever nok ikke for mye.... Ta en titt til du... Og her er garantert alt byttet.... Ta en titt på denne f.eks.... forlanger jeg mye???? 70.000 for den bilen er jo langt ute i fantasiland. Jeg ga 53.000 for min, 93 modell GTI, 181.000km, med elektriske vinduer, elektrisk soltak, recaro seter, aircondition og to airbager. En bil uten airbag med lavere utstyrsnivå burde jo ligge noe lavere i pris. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg