Golf2td Skrevet Mai 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 Ser etter nye motorfester/girkassefeste til min 1,9tdi 1z i passat 94mod. har funnet til rundt 1300 for alle 3. finnes det noen som selger dette billigere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 sjekk her :Bildeler på nett: kjøp Auto Reservedeler billig til bil på nettet 24 timer på Reservedeler24.co.no fra tyskland koster 220kr med frakt,er usikker på MVA og toll men er jo norsk nettside Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 sjekk her :Bildeler på nett: kjøp Auto Reservedeler billig til bil på nettet 24 timer på Reservedeler24.co.nofra tyskland koster 220kr med frakt,er usikker på MVA og toll men er jo norsk nettside veldig billig... ser de har clutch til min audi også. til 2200,- andre plasser jeg har sett må jeg ut med over 7000,-(i norge) kan dette stemme?. hvis dette firmaet sender fra utlandet så er det vel fri moms på bildeler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 Akkurat moms er eg usikker på,men prisene stemmer med tyske priser. Eg har bestil fra car-bock.de og det er veldig like priser,er fri moms fra tyskland men når varen kommer til norge blir den moms pliktig til norge. Men firma som starter norsk nettsted og sender deler fra utlandet har forskjelig praksis på dette,noen betaler moms andre ikke. Ser mye av delene kan du velge mellom merkevarer som bosch eller ta billiger alternativ. Siden ser iallefal veldig proff ut og eg har bestilt ein del fra tyskland og har altid fått varen eg har betalt for,men kansje eg har vært heldig. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg