Gå til innhold

Senkesett til 320 cab

Ranger emnet


320cab

Anbefalte innlegg

På bilen min står det for øyeblikket et senkesett av merket vogtland. Dette settet senker 40/25 mm.

Jeg har lyst å få senket bilen litt til, og da vil jeg kjøpe et senkesett med dempere. Bilen er en 320 cab 96'

 

Noen som vil anbefalle et senkesett?

96' Ford courier (2 stk)

 

Nesten solgt - 95' 320i cab

 

x- 93' 318iA

x- 94' Peugoeot 306

 

 

 

Member of Bmw Car Club Norway

 

www.bmwccn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettop montert et Eibach Sport Line på min '98 318is. Det består av 50/30 fjærer med Sachs Performance dempere. Dempere er spesialtilapsset av Eibach for fjærene. Det jeg likte med dette settet var at det var linære fjærer fremme i motsetning til progressive som mange andre har.

Dessuten er nok 50/30 litt pessimistisk iforhold til virkeligheten. Det senker mer enn H&R 60/40 fremme men mindre bak. Det har nok med at de linære fjærene siger mindre sammen enn de progressive.

Sachs Performance er ellers samme linje dempere som inngår i orginal M-pakke fra BMW og skulle således stå for god kjennskap til BMW sine geneskaper. Demperene er også av Twin-Tube design som f.eks. Bilstein Sprint har.

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ndrz_318

Jeg har nettop montert et Eibach Sport Line på min '98 318is. Det består av 50/30 fjærer med Sachs Performance dempere. Dempere er spesialtilapsset av Eibach for fjærene. Det jeg likte med dette settet var at det var linære fjærer fremme i motsetning til progressive som mange andre har.

Dessuten er nok 50/30 litt pessimistisk iforhold til virkeligheten. Det senker mer enn H&R 60/40 fremme men mindre bak. Det har nok med at de linære fjærene siger mindre sammen enn de progressive.

Sachs Performance er ellers samme linje dempere som inngår i orginal M-pakke fra BMW og skulle således stå for god kjennskap til BMW sine geneskaper. Demperene er også av Twin-Tube design som f.eks. Bilstein Sprint har.

 

Hvor mye koster det settet da?

96' Ford courier (2 stk)

 

Nesten solgt - 95' 320i cab

 

x- 93' 318iA

x- 94' Peugoeot 306

 

 

 

Member of Bmw Car Club Norway

 

www.bmwccn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 6600 for dette settet. Alternativt kan du kjøpe Sach Performance dempere eller Bilstein Sprint løst med Eibach Sportline fjærer. Auto-Trio fører vel Eibach, Sachs og Bilstein til hyggelige priser og de har rabatt for BMWCCN-medlemmer.

Pass bare på å få linære fjærer foran (mindre dykking under brems og smelling i fartsdumper) samt dempere med Twin-Tube design (Sachs, Eibach, Bilstein mfl)

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår