Pondus73 Skrevet Mai 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Noen som har erfaringer med å kjøpe nye deler på nett fra utlandet? Denne her virker som om den er tysk og med gode priser. Bildeler på nett: kjøp Auto Reservedeler billig til bil på nettet 24 timer på Reservedeler24.co.no Har tenkt å kjøpe reg.reimsett. De har både Contitech og Gates, som jeg anser som gode merker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Eg har kjøpt ein del fra utlandet og har bare gode erfaringer,har altid betalt på forskudd og fått pakken. Før du bestiller må du søke etter erfaringer andre har med nettstedet du skal bestille fra,har bestilt flere plasser i tyskland. car-bock.de og ATP.de har eg bestilt flere ganger men har ikke erfaring med 24reservedeler.co.no Sjekk litt rundt før du bestiller er store forskjeller i pris på både deler og frakt. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Ebay! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg