v70 R Skrevet April 28, 2013 Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 Har nett kjøpt en a3 turbo,som det sto bose annlegg i.men spilleren ble deffekt,og ble byttet ut med en billig cd spiller.hvordan får eg bose høyttalerne til å virke med denne spilleren?.er det bare til å koble til utgangene,eller må høytalerene ha egen strøm og osv?... Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet April 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 ingen som vet ka som må til her? Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baguett Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Høyttalerne har sikkert en egen forsterker, pleier å bare være en to RCA kabler mellom spiller og forsterker tror jeg. Har den nye spilleren din RCA utgang? (RCA også kalt phono) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet April 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Ja eg trodde nå det var en egen forsterker til bose anlegget,hvor ligger den eventuelt på a3?.er hvertfall det i den andre audien eg har.Ja cd spilleren phono utganger,så alle høytalerene får signaler via den forsterkeren då?.då burde det jo funke med en valige cd spiller og eller? Høyttalerne har sikkert en egen forsterker, pleier å bare være en to RCA kabler mellom spiller og forsterker tror jeg. Har den nye spilleren din RCA utgang? (RCA også kalt phono) Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baguett Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Bose-anlegget, er det originalt eller ettermontert? Hvis det er ettermontert er det garantert forsterker, men hvis det er originalt så veit jeg ikke. spillere har jo innebygget forsterker, men den er som regel dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet April 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 bose anlegget er orginalt,men vis eg ikkje har forsterker.er det bare til å koble til høytaler utgangene på spillaren då?.Eller trengs det adapter eller noe? Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baguett Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Vet ikke om bose-anlegget bruker ISO pluggen eller om den har egen tilkobling, men hvis det er noen andre koblinger der som passer i spilleren din er det bare å plugge inn å teste. passer det ikke finner du sikkert adapter på nettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Kjøpe deg forstrker å koble opp mot bose høytalerene så ska du få ein øresus du sjeldent har hørt ,bose spiller helt sykt på sikkelige forsterkere Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet April 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 noen som har koblings skjema for alle kablene som går til til de forskjelige høytalerene.forrige eier har self klippet av kontakten som gjekk til bose spilleren.Så nå er det jo masse ledninger der som eg ikkje vet kossen eg skal koble sammen.ellers så må eg dra nye ledninger til alle høytalerene;( Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porschen Skrevet Mai 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 Noen som vet om Bose anlegget er noe tess i forhold til fks. pioneer høytalere til en 500-600? Nettopp handla nytt interiør og lurer på om jeg skal skifte ut de medfølgende Bose-høytalerne i baksetet når jeg først er i gang, eller om disse er greie nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 ingen som vet ka farge det er på høyttaler kablene som går i fra spilleren til høyttalerene i bak dørene?. Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Er di koblet rett i spilleren så er det bare å ta av dørtrekket å se kas farge det går der ifra så ser du bak på stikket ved cd spilleren Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg