Peder Kristoffersen Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Aner ikke hva denne heter på norsk, men har bestemt meg for å skifte den ut! Søker vidt og bredt men finner bare til 2.2 og 2.5motorer (1997model). Noen som vet om 2.0litern bruker samme ventil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Står for Positive Crankcase Ventilation. Og - Litt bedre trådtittel skader ikke. Jeg endret den som du ser. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder Kristoffersen Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Ja det visste jeg, men om den er omdøpt på norsk vet jeg ikke. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Er bare en ventil som slipper ut overtrykk i veivhus/bunnpanne ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder Kristoffersen Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Ja det forstår jeg også, men har den samme fjærtrykk på 2.0 liter som på 2.2 og 2.5? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg