dezuna Skrevet August 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2013 investeres i chip fra optituning iløpet av 2-3 måneder. og senk og felger iløpet av vinteren :) men noen som vet hvor jeg kan få tak i justerbart senksett til denne? Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet August 30, 2013 Rapporter Share Skrevet August 30, 2013 sjekket ebay? P&R? Senk.no? Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet August 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2013 har sjekket litt rundt. men finner ikke noe som er "tilfredsstillende" ^^ 19" på denne bilen må da bli bra? 9.5" bak og 8.5" bak? :) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conceptxd Skrevet August 31, 2013 Rapporter Share Skrevet August 31, 2013 følger med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finnmarking1 Skrevet August 31, 2013 Rapporter Share Skrevet August 31, 2013 Her oppe i Kirkenes driver folk og kjører med 18" MAX på omegaene, ser også mye bedere ut med 18" en 19" Men det er din bil så du får gjøre hva du vil, sier bare min mening :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet September 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2013 noen som har bilde av omega med 19" eller 18"? usikker på om 19" blir så stort at det ser rart ut. har fått tectylert bakstillingen nå, og bynt og monter den sammen. men blir nokk ikke byttet før til helga. har glemt å tatt bilder desverre. men kan ta noen i morgen :) skal til å begynne å bygge dørtrekk også :) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet September 3, 2013 Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 (endret) 19" 18" [ATTACH]40370[/ATTACH] Sistnevnte er min og andre fant eg på google. Men kommer jo veldig ann på felgen og da, synes det er mer behagelig å kjøre 18 en 19 toms ihvertfall. Men idag kjører eg 17" pga comfort, da har eg 225-50-17 og 245-50-17. Ikke helt riktig dimensjon, men dæven kor behagelig og det ser bra ut ikke minst=) Og den viser dønn nøyaktig på speedo... P.S dekk på 18" der er 225-40-18 og 245-40-18.. Endret September 4, 2013 av Snoop_G Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet September 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 ser ut til at 19" blir litt stort :) så da bestiller jeg 18. :) har fått tak i nye stoler også. dønn strøkne stoler med varme i baksetene også :) holder også på med full overhaling på denne Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet September 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 tusen takk for bildene snoop_G :) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet September 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 ingen som har eller vet av elektriske vindusheiser bak til b omega? og skinn mansjettene på håndbrekk og girstang? :) samt plast deksel i motorrom? Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet September 5, 2013 Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 Hør inne på opelmotorsport.com, der har du litt større sjangs å finne deler. Eller så ligger det litt inne på finn.no på torget. Bare å lete litt så finner du! Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet September 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 såvidt begynt med dørtrekk :) hva tror dere? :) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet September 5, 2013 Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 ser alltid jævli ut underveis, men det ser bra ut da! Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet September 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 sant det :p vet ikke om jeg er helt fornøyd med denne. synned kanskje den vinkler litt for mye opp. Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet September 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2013 disse felgene skal på bilen :) mandrus mannheim. 8.5"x18" fram og 9.5"x18" bak :) 40 profil på dekkene, men vet ikke helt hvilken bredde jeg burde ha? :) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg