krekar Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Skulle gjerne jeg også gjort, men aner ikke hvilke andre steder de har den tingen jeg trenger :( Hva er det? ebay.uk eller ebay.com har mye rart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Det er en slik: Audi, ISO-interface for originalforsterker - www.TransMedia.no Har sett på ebay, men føler ikke jeg finner noe fornuftig. Bare sånne til biler med canbus, noe jeg ikke har. Noen som vet om en forhandler som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 ebay.uk eller ebay.com har mye rart. Ja, om man vet nøyaktig hva man skal ha. Det er her Stian's gode kunnskap om produkter og bil-installasjon er verdifull. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 - men den er dessverre lite verdt ettersom han er kul umulig å få tak i :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krekar Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 planet hifi.no eller bilradiospesialisten.no må bare greie og skaffe deg dette. så litt på planet hifi sin side,så ut som de hadde noe som kunne gå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Takk skal du ha, fant den nå jeg også. Får legge inn en ordre der da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg