torivargulli Skrevet April 17, 2013 Rapporter Share Skrevet April 17, 2013 Hei, Har en touran 2003, viskermotor på passasjerside fungerer ikke. Det er ikke sikringer som er feil. Har nå prøvd med to forskjellige brukt motorer men ingen vil fungerer. Den siste motoren jeg prøvde har identisk nummer bortsett fra en nyere versjon C på slutten i steden for A (1T0955120) Kan det være noe annet som er feil? Sjekket med nye motor på bildeler.no, og fikk beskjed der om at begge motorene må byttes samtidig, uten at jeg helt skjønte grunnen til hvorfor. Noen som har ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilhelmV Skrevet April 17, 2013 Rapporter Share Skrevet April 17, 2013 Har samme problem på min 04-modell. http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/touran/303747-vindusvisker-touran-hoyre-side-star.html Har byttet begge motorene, men uten hell. Planen er å få lest av feilkoder for å se om det er feil i styringsenhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Har dere kun bytta motoren, og ikke motor m/ overføringsstagene? Somregel stagene som gror fast. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilhelmV Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Har dere kun bytta motoren, og ikke motor m/ overføringsstagene? Somregel stagene som gror fast. Kan bare svare for meg, men jeg har bytta alt. På denne modellen er motor og overføring en komplett enhet. Så denne enheten er byttet både på høyre og venstre side - men like tamt på høyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Sjekk at det er strøm i kontakta der. Prøv og bytt om motorene og se om det virker da. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilhelmV Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Sjekk at det er strøm i kontakta der. Prøv og bytt om motorene og se om det virker da. Siden begge motorene er helt nye, aner det meg at det ikke er strøm i kontakten. Det høres ut som det slår inn et relé som står og hyler i 15-20 sek. Så aner meg at det er noe galt med styring eller strøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg