MaxHarry Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Hei Jeg er på leting etter en ny GPS til bilen min, men er usikker på hvilken jeg skal velge. Finnes det noen nylige tester eller anbefalinger om hva som kan være en kurrant GPS? Har brukt Tomtom før og den var jeg ganske fornøyd med. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet April 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 Tenkte å svare på denne selv. Kjøpte meg en Tomtom start 60 med 6tommer/15cm skjerm, gratis kart livet ut og fotoboksvarsling. Fungerer utmerket til vanlig bruk. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 22, 2013 Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 (endret) Eg har ein garmin nuvi1390T,den HD tilkobling den e koblet til bilens OBD2 inngang gjennom blutooth. Kan lese feilmeldinger og lese av forbruk er genialt hetter vel ecoroute så har den ett program som hetter garmin mechanic som er gratis,har også fotoboksvarsel er 4/3 skjerm og den er tynn. Har ikkje kartoppdatering gratis men det får man jo kjøpt.ellers er det stort utvalg av stemmer og forskjellige biler og ikoner som viser bilens plassering. Den har Junction view(viser hvilket felt du skal velge på motorveier) og TMC (trafikk melding central)for livstid og handsfree. Er veldig fornøyd har hatt den i 1år nå :-) Endret April 22, 2013 av rainman Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg