bjrnrb Skrevet April 14, 2013 Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 Kjøpte meg en -77 Polo LS og ønsker forslag til felger. Jeg er fan av bøttefelger, men har ikke peiling på hva som vil passe på en slik bil. Bilen er oransje og jeg bestiller gjerne utenlands eller innenlands. På forhånd takk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsJørgen Skrevet Mai 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2013 ATS 5 eikede, de gode gamle i 7,8 eller 9 x 13 det er fett, med god strekk i gummien å godt senker, kjørte selv med 7x13 ATS og en innpress ganske nærme 0 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2013 Enig med 5-eikede felger, gjerne hvite siden bilen er oransje, resten er jeg ikke enig i. Originalfelgene har ET43 om jeg ikke tar feil, felger med nær 0 i innpress er da alt annet enn lovlig. Skal bilen være mer som "normal" så gå gjerne for 13-14" felger med bredde 6" og dekkbredde inntil 205 - ikke dekkstrekk altså. Går ut ifra du ikke kjøpte et klenodie for å ødelegge det ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjrnrb Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2013 Helt riktig Quattro73. Det groveste jeg kan kjøpe er 7x15et35-38. Liker utrolig godt Ronal Turbo og forsåvidt Schmidt som blir litt dyrt XD ATS Cup/Classics er også fete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2013 (endret) ET 35 er faktisk 0,5mm for mye, ET 38 går bra, da så sant jeg ikke tar feil av originalt innpress. Ronal Turbo er flotte, ville da hatt de blanke som originalt, ellers hadde nok hvite felger vært fint på den :) Hva er original dekkdim på den? Hvite Ronal R8 hadde passet :) Endret Mai 8, 2013 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjrnrb Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 155/80-13 mener jeg. De R8 felgene er dødskule :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsJørgen Skrevet Mai 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Enig med 5-eikede felger, gjerne hvite siden bilen er oransje, resten er jeg ikke enig i.Originalfelgene har ET43 om jeg ikke tar feil, felger med nær 0 i innpress er da alt annet enn lovlig. Skal bilen være mer som "normal" så gå gjerne for 13-14" felger med bredde 6" og dekkbredde inntil 205 - ikke dekkstrekk altså. Går ut ifra du ikke kjøpte et klenodie for å ødelegge det ;) Det så faktisk ikke så ille ut som der høres ut som, dette var på en 78 modell 0,9 liter rein Polo, ikke L eller LS :) å dette var i 1996 å jeg nevnte heller ingen ting om at det var lovlig heller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsJørgen Skrevet Mai 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Jeg glemte helt å nevne dimensjonen jeg hadde på 7x13 det var 185, husker ikke helt profilen, men den var litt under original rulleomkrets. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2013 Koolart.no selger mye fint til greie priser. Har nettopp handlet der selv. :) Gasolin.no selger også old school-felger til gode priser tror jeg. :) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg