omeg79 Skrevet April 14, 2013 Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 hei jeg har en passat 2000 stv.jeg har mistet lyset i den panelen i fører døra til vindusknapne å den man stiller speile i men det som er rart er alt virker bare ikke lys i det ??? noen som har vært borti det ????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 14, 2013 Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 Er vel ikke så rart det? Pærer / led kan bli ødelagt over tid dem å. Bytt panel, kjøp nytt på ebay. Billige der. Så er problemet løst Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omeg79 Skrevet April 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 er ikke det for det virker ikke når jeg bytter den panelen med en som virker i en annen bil men virker ikke i min ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet April 14, 2013 Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 Strømmen til LED-en kommer fra samme kilde som den bruker til å kjøre vinduet opp og ned, i tillegg til den man justerer speilet med.. :p Så, enten gjør du noe feil, eller så har du en LED-drepende spenning i bilen din.. :p Sistnevnte er mer usannsynlig.. Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Tror det muligens kan være brudd i ledning fra døra til karosseriet. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Kan det være brudd, hvis knappens funksjon fungerer? Det er jo bare lyset som er gått, sier han.. De funker jo fortsatt ;o Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Jeg hadde samme problem med audien min. Lyset på el vinduet bryteren virket ikke. Selve bryteren virket. Var bare å bestille opp ny bryter, koble til og vips.. Lys :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omeg79 Skrevet April 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 ja kan se på de kablene syns bare det er rart for det har virket fint helt til her om dagen.har prøvd et panel fra en bil det lyset virker på men det viret ikke da heller.trur det er noe med strømen.foem min panel lyser i den andre bilen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg