blodfisk Skrevet April 11, 2013 Rapporter Share Skrevet April 11, 2013 Korleis blir det med Tomason TN4 19" på ein b7 ? 235/35x19 Har orginalt s-line understell, så lure på om kanskje da blir sjåande dumt ut? noen innspel? kanskje det er lurest og gå ned til 18", men er redd det blir for lite. Mangen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 11, 2013 Rapporter Share Skrevet April 11, 2013 8,5x19 et40 Ser jo veldig pent ut da :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodfisk Skrevet April 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2013 enig, men den der er vel senka noen mm kan eg tenka meg! bilen min har orginalt s-line understell. Eg har ikkje tenkt til å senke den. Redd for at da skal bli for mye mellomrom mellom felg og skjerm, at der ser stygt ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg