Golf2td Skrevet April 11, 2013 Rapporter Share Skrevet April 11, 2013 bilen mister krefter. får feilkode 00575- intake manifold pressure sporadic-reulating difference Hva er dette?. mister draget når den belasten tungt i høye gir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 11, 2013 Rapporter Share Skrevet April 11, 2013 Sjekk alle vakumslanger evt bytt de. Sjekk at slangen inn til map føler ikke er tett. Den sitter vel inni motorstyreenheten på disse motorene mener jeg å huske. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet April 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2013 Sjekk alle vakumslanger evt bytt de. Sjekk at slangen inn til map føler ikke er tett. Den sitter vel inni motorstyreenheten på disse motorene mener jeg å huske. har byttet alle slanger bortsett fra den som stå rett på turbo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet April 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2013 får opp feilkoden hver gang den slutter og dra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juni 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2014 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached Possible Symptoms Sudden complete loss of Power Reduced Power Possible Causes Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking Pressure Unit for Turbo Charger defective Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Possible Solutions Check Hoses Check Pressure Unit for Turbo Charger Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check Basic Setting > MVB 011 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded Possible Symptoms Sudden complete loss of Power Reduced Power Charge Pressure too High Possible Causes Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Turbo Charger defective Possible Solutions Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check Basic Setting > MVB 011 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference Possible Symptoms Reduced PowerPossible Causes Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking In 1Z/AHU engines, stuck/rusted wastegate or actuator. Possible Solutions Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check Hoses In 1Z/AHU engines, clean rust scale off wastegate/actuator to allow lever to move. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.