Sandemann Skrevet April 9, 2013 Rapporter Share Skrevet April 9, 2013 Hei Har kjøpt bil hvor skiltet foran ikke er skrudd fast, men satt fast med noe kitt eller noen sånt. Det har begynt å løsne. Har hørt at man kan få kjøpt noe dobbeltsidig tape eller liknende for å festet dette, men vet ikke hva. Noen har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 9, 2013 Rapporter Share Skrevet April 9, 2013 Borrelås fungerer fint, enkelt å fjerne når bilen skal vaskes :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandemann Skrevet April 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Hørt at dette ikke sitter like bra :S Sitter det like bra om vinteren? Finnes det ikke noen annet? Så får jeg også prøve dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 10, 2013 Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Jeg har brukt det på flere biler uten problem :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 10, 2013 Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Borrelås virker bra det. Bruker det selv, og på jobben. Jeg bruker en type som heter dual lock. Sitter som fjell Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandemann Skrevet April 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Hvor kjøper dere dette? Noe spes som bør gjøres før man setter den fast? Tenkte på rengjøring, med noe spesielt middel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 10, 2013 Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Jeg "kjøpte" det på jobben. Men vet ikke hvem som selger det. Vi får verktøy og utstyr fra Berner og Würth. Kanskje de har Vask med rødsprit f.eks Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet April 13, 2013 Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 hva med et skiltramme??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 13, 2013 Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 Skiltramme må jo ogsa festes i fangeren. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet April 14, 2013 Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 (endret) Skiltramme må jo ogsa festes i fangeren. av en eller annen grunn ser jeg ingen grunn til at man ikke kan skru fast ei skiltramme.. alt annet man gjør bak skiltet, være seg borrelås, eller lim, ellerhva som helst annet blir ikke penere på bilen... jeg ser at den svarte plastramma ikke er videre pen, og at man ikke vil ha den, men jeg har sett(uten å vite hvor de kommer fra) rammer ikke stikker veldig langt ut forbi skiltet... så litt ut som rustfritt.. av en e,,er annen grunn er det jo blitt hærverk på statens eiendom å borre hull i skiltet for å skru det fast... edit: er jo en mulighet å feste to kraftige magneter bak fangeren da, og ei tynn stålplate (evt riktig kvalitet rustfritt) bak skiltet... da kan du bare dra det av når du ikke vil ha det der, og du får ikke hull heller ;) Endret April 14, 2013 av sven410 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg