keidsli Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 hei. kan noen hjelpe meg med motorkoder,?.jeg har en 87 mod. audi quattro. motor som er i den har tatt kvelden. finner i et merke i bagasjerommet m koder. der står d: SD AEX AKT. motor som står i er en 1.8 E. passer sikkert fra mange typer men trenger hjelp her m å finne erstattning.. har kikket på sider med motorkoder men finner bare SD. å d er en 1.4 l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 11, 2013 Rapporter Share Skrevet April 11, 2013 SD er motorkoden, altså en 1.9E KE-Jetronic. AEX er girkassekoden, AKT bakdiff. I din bil passer en mengde forskjellige motorer med KE-Jetronic innsprut. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snømannen Skrevet November 9, 2013 Rapporter Share Skrevet November 9, 2013 Jeg har ABK som er 2.0E fra 94 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg