Jkolleru Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Når jeg kjøpte bilen lakk den en del olje litt her og der så jeg byttet de fleste pakningene i fjor. Det har fungert supert bortsett fra på toppdekselpakningen. Jeg rengjorde godt og skrudde til med riktig moment, men den lekker litt fortsatt spesielt der man har de halvsirklene på pakningen. Tenkte jeg skulle prøve å bytte den igjen nå snart og lurte på et par ting: - Har noen erfaringer med flytende pakning i tillegg til toppakningen? Blir det bare klin eller er det noe som fungerer? - Burde man ha flytende pakning over og under på pakningen under montering eller bare på utsiden når pakningen er på plass? - Noen som har noen tips på hvordan man får fjernet det belegget Mercedes har sprøytet på toppdekselet uten å skade metallet? Det hadde flasset en del hos meg men var vanskelig å fjerne fra den "renna" som pakningen skal i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Det et vanlig å ha på litt flytende pakning ved skarpe kanter, eller hjørner på pakningen. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 7, 2013 Rapporter Share Skrevet April 7, 2013 Glassblåse det er jo et alternativ, ellers finnes det mye fint i sandpapir. Jeg hadde samme problemet på min, der strammet jeg bare litt ekstra, ble tett da. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jkolleru Skrevet April 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2013 Takker for tipsene. :) Prøver å stramme til skruene litt og hvis det ikke blir noe bedring så tar jeg et skifte med litt flytende pakning i de buene og en skikkelig rengjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg