Gå til innhold

aux i passat 2005

Ranger emnet


norheimp

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

05 mod er vel Passat 3BG, da har ikke navigasjonsanlegget AUX.

AUX som vist på bildet over, er kun i Passat 3C og oppover (06mod+)

 

Du kan koble opp en boks som du linker til, via CD-skifter inngangen bak på navigasjonspilleren :)

 

Du får flere varianter av den boksen du linker til, har sett en som heter Xcarlink som har USB, SD card, og AUX. Den har også iPod/iPhone-styring via USB tror jeg. For å bruke USB/SD-card da, så må du lage mapper som heter CD1,CD2,CD3 osv, og legge sangene inni mappene. Samme gjelder spillelistene på iPod/iPhone også tror jeg :)

Xcarlink lurer navigasjonspilleren til å tro at det er en CD-skifter som er tilkoblet.

 

Sjekk her:

 

http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/passat/261706-tilkobling-xcarlink.html

Endret av Jurigs

VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

05 mod er vel Passat 3BG, da har ikke navigasjonsanlegget AUX.

AUX som vist på bildet over, er kun i Passat 3C og oppover (06mod+)

 

Du kan koble opp en boks som du linker til, via CD-skifter inngangen bak på navigasjonspilleren :)

 

Du får flere varianter av den boksen du linker til, har sett en som heter Xcarlink som har USB, SD card, og AUX. Den har også iPod/iPhone-styring via USB tror jeg. For å bruke USB/SD-card da, så må du lage mapper som heter CD1,CD2,CD3 osv. Samme gjelder spillelistene på iPod/iPhone også tror jeg :)

Xcarlink lurer navigasjonspilleren til å tro at det er en CD-skifter som er tilkoblet.

 

Sjekk her:

 

http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/passat/261706-tilkobling-xcarlink.html

 

 

takk for svar !

 

men vet du hva forskjellen mellom "Quadlock" og "ISO - mini" er ? Er vel "Quadlock" som passer til 2005 passat 3bg

 

http://www.bilkomponenter.no/products/digital-music-interface---jack--quadlock---audivw

 

den i linken er med quadlock.. perfect fit ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har 05mod 3bg - Exclusive, så regner jeg med denne kom med navigasjonsanlegg. Isåfall har du navigasjonspilleren som heter "MFD". Ser på linken din at den ikke er i lista over kompatible spillere. Står kun MFD2 ++ dette er spillere som er til Passat 3C.

 

Mener og huske at de vanlige spillerene i passat 3bg (gamma osv.) har mini-ISO, så kan hende at det er det du har. Du kan da se bak spilleren din.

 

Tror Mini-ISO ser slik ut (Rett på meg hvis jeg tar feil) :) : [ATTACH]37931[/ATTACH]

 

Når jeg går inn på bilradiospesialisten, og under MFD, så kommer denne opp: Mini-iso: Dension Gateway Lite GWL3VW8 - Bilradiospesialisten - MFD

post-60939-13804854984336_thumb.jpg

VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har 05mod 3bg - Exclusive, så regner jeg med denne kom med navigasjonsanlegg. Isåfall har du navigasjonspilleren som heter "MFD". Ser på linken din at den ikke er i lista over kompatible spillere. Står kun MFD2 ++ dette er spillere som er til Passat 3C.

 

Mener og huske at de vanlige spillerene i passat 3bg (gamma osv.) har mini-ISO, så kan hende at det er det du har. Du kan da se bak spilleren din.

 

Tror Mini-ISO ser slik ut (Rett på meg hvis jeg tar feil) :) : [ATTACH]37931[/ATTACH]

 

Når jeg går inn på bilradiospesialisten, og under MFD, så kommer denne opp: Mini-iso: Dension Gateway Lite GWL3VW8 - Bilradiospesialisten - MFD

 

 

Beste er vel og åpne spiller først ja. men vis det viser seg og være Mini-iso, og spilleren er MFD, tror jeg at jeg sikter meg mot en slik. (Digital Musikk Interface - Jack - Mini ISO - Audi/VW - Bilkomponenter ) Linken din, sikker bra, men litt ut av min busjett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste er vel og åpne spiller først ja. men vis det viser seg og være Mini-iso, og spilleren er MFD, tror jeg at jeg sikter meg mot en slik. (Digital Musikk Interface - Jack - Mini ISO - Audi/VW - Bilkomponenter ) Linken din, sikker bra, men litt ut av min busjett :)

Så bra ut den der :)

 

Det er denne du har? (Denne heter "MFD" hvis ikke jeg tar feil :)) [ATTACH]37947[/ATTACH]

post-60939-13804854985402_thumb.jpg

VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår