Roberto Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Da var vårsalget igang, nå må felger vekk.. Felgene er omtrent som ny, med svært gode gatedekk (Toyo proxies T1 205-40 eller 45). Dekkene er nesten ubrukt. Felgene veier bare 7.7 kg og skal tåle mye bank! ET er 45. Nypris type høy, selges 8000\høyeste bud under. Kan evt byttes i breiere 17" felger med 5*114.3. Fra OZ hjemmesiden: Spirited and quick off the mark, Crono Evolution stands out immediately for its essential design and extreme lightness: the 7x17" version weighs only 7.7 kg. The five arched spokes, derived from competition, allow the disk and brake apparatus to be seen, like any sports car worthy of respect. The aggressive character is accented by the black tampography, which reproduces the O Z logo, imitating the graphics and form of the 'sister wheel' designed for racing, mounted on the Peugeot 206 driven by Marcus Grönholm, which won the World Rally Championship in 2002 Felgene står i bergen. Passer bla på granada, japser og bilene visst over.. Ja de har blitt solgt før, men passte jaggu ikke.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 hørte jeg 7000? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot4sale Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by Robert hørte jeg 7000? jeg har 4 000,- som kan brukes på dem!! BMW!!! Siter 1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel (160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS).. 17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by BMW!!! (sol.no) jeg har 4 000,- som kan brukes på dem!! BMW!!! Og BMWen er i inbytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 var det med bolt sirkel på 5*114,3? eller er det det du trenger? og bredden? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Shyggen var det med bolt sirkel på 5*114,3? eller er det det du trenger? og bredden? 5*114.3 ja.... 7". Alt dette står oppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 bare kjipt at det var smale dekk på de.. trur kanshe de hadde gjort seg på supraen.. klarer bare å rive fram 7000,- så... jaja.. shit happens? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Shyggen bare kjipt at det var smale dekk på de.. trur kanshe de hadde gjort seg på supraen.. klarer bare å rive fram 7000,- så... jaja.. shit happens? 7 kan jeg leve med hvis de forsvinner fort.. PM da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Hvor i landet holder felgene til? :) ehem.. bergen ja.. trur du må leite etter noen andre.. :) 7000 er alt jeg har :D å da får jeg ikke sendt de ned til oslo.. damn.. får se om jeg blir rik snart, så kan jeg tenke på det? :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 De bor i bergen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Shyggen Hvor i landet holder felgene til? :) ehem.. bergen ja.. trur du må leite etter noen andre.. :) 7000 er alt jeg har :D å da får jeg ikke sendt de ned til oslo.. damn.. får se om jeg blir rik snart, så kan jeg tenke på det? :) Ja du får gjøre det! :) Hadde du hvert litt tidligere, så kunne jeg fått dem kjørt over. Jeg skal kanskje over en tur ganske snart og, så hvis du holder kontakten, så kan vi fikse noe der vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 jo, så det i siste øyeblikk, får ikke råd til å sende de til oslo da.. det va litt.. dumt.. men, hyler ut om jeg skulle finne flere pengelapper :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Er her dagelig :) bare å hyle ut om du finner ut at du skal over en tur? :D så kan vi møtes? og blakke meg å gjøre deg felgløs :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Robert.. kan ikke selge felger du ikke har? camilla har solgt felgene sjøl! SOLGT!!!!!!!!! Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg