Gå til innhold

mercedes benz w210 e 240 t 1998 modell 7 seter. forventet pris og hva betyr dette?


dan882

Anbefalte innlegg

skal selge mercedesen min. betalte nylig 25000 for å få eu godkjent den. kjørt 250.000.

eu godkjent 2014

tror det er classic, men pappa sa det var elegance da jeg fikk den.

 

3900 mercedes benz

modell: e 240 t (betyr t turbo?)

type 210 k

 

er litt rust og har ikke vinterdekk. hva kan jeg forvente hvis denne ser grei ut?

 

er 2.6 170 hk 7 seter.

motoren går så det suser. ingenting utenom rust og vinterdekk vel og merke.

 

prisantydning? trenger ny støtfanger, men jeg holder på å bestille, er 1900 ulakkert grei pris? fant den ikke annet sted

. ganske fin i lakken.

classic eller elegance :P den har ikke kromgreiene på støtfangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T betyr stasjonsvogn, og den heter da S210 og ikke W210.

 

Forstår det som du lurer på hva bilen er verdt? Hvis dette er en annonse, må den flyttes til kjøp&salg-delen av forumet.

Endret av JChE

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, fronten skal være lik. Det er mange som blander disse modellbenevnelsene, inkludert deleforhandlere. C... er Coupe, S er stasjonsvogn og W er sedan. Samtidig kalles stasjonsvogna for T-modell, altså i ditt tilfelle E240T. Ganske forvirrende egentlig.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står på framskjermene om det er classic, elegance eller avantgarde. I tillegg har elegance og avantgarde krom på fangere som du nevner, krom på listene og dørhåndtak. Classic har ikke noe krom i det hele tatt og den har svarte dørhåntak. Så sant det ikke er facelift, da er de lakkert i bilens farge. Det står også på girspaken hva slags utstyrspakke det er. :)

1999 Mercedes W210 430 TE V8

1995 Mercedes W140 600 SEL V12- Konebilen

1973 Mercedes 450 SEL 6.9 V12

http://www.MBentusiastklubb.no

Lastebilmekaniker Bertel O. Steen Buskerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår