sonjo Skrevet Mars 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Hei Har 2 ekstralys som jeg har montert med ettermontert xenon i, men no er det bare 1 lykt som lyser konstant, men når jeg slår av å på langlysene så kan det hende at den andre lykta slår seg på, hva er det som gjør at den ikke slår seg på hver gang jeg slår på fjernlysene?? Er et ledningsnett med relè som er montert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar-or-no-car Skrevet April 1, 2013 Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 Høres ut som det er for lite strøm til den lampa som bare tenner av og til. Eller dårlig jording. Hvor mange watt er de på? Siter 1999 Chrysler 300M 2.7 LR2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonjo Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 100W xenon, mistenker dårlig jording Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg