Jump to content
Bilforumet.no
  • 0
Sign in to follow this  
coupe-kid

Lystgass.

Rate this question

Question

noen som har erfaring med montering og bruk av lystgass..

har en Audi coupe 2.3 20. snart gått 200 000.

har på følelsen av at den ikke har godt av NOS men har hatt lyst å prøve..

Noen som har prøvd ?? tips ønskes

10 answers to this question

Recommended Posts

• 0

For det første, du MÅ ha turbo eller for og yte mest ut av nos'n ... Det funker jo selfølgelig uten turbo også, men etter hva jeg har hørt så burde man ha turbo for og få noe særlig effekt..

• 0
Originally posted by Jeb

For det første, du MÅ ha turbo eller for og yte mest ut av nos'n ... Det funker jo selfølgelig uten turbo også, men etter hva jeg har hørt så burde man ha turbo for og få noe særlig effekt..

eller så har ikke det noe å si om det er N/A eller turbo:)

1/3 av lystgassen er akkurat oksygen som du trenger for å få inn mere bensin.

Så skal være tilnermet lik effekt på trubo og N/A

• 0

Må ikke være så skråsikker da. Lystgass fungerer fint på både na biler og turbo biler ifølge sverre kahrs racing. Til min bil som har en 2,4 liters sekser så kan jeg få 75hk ekstra med et kit som koster 8000,- ferdig montert.

• 0
Originally posted by Jeb

du MÅ ikke ha turbo!!Funker like bra uten.kommer an på mengden lystgass..............

• 0
Originally posted by wunderbaum

Må ikke være så skråsikker da. Lystgass fungerer fint på både na biler og turbo biler ifølge sverre kahrs racing. Til min bil som har en 2,4 liters sekser så kan jeg få 75hk ekstra med et kit som koster 8000,- ferdig montert.

hvilket kitt får du av dem til 8000 ferdig montert? hva koster det uten montering?

• 0

Ingen aning.. Jeg bare sendte en mail til Sverre Kahrs Racing der jeg ga beskrivelse av bil og motor og spurte hvor mye hk jeg kunne få og hva det kostet. Da fikk jeg svar at de ville anbefale et kit som kan gi 75 hk økning til rundt 8000,-.. Gå inn på siden selv. Så får dere se hva som egner seg.

• 0

er vel ikke det sunneste du kan gjøre for motoren din..

Sier seg selv at du presser motoren din mer med nos, enn uten..

Sier ikke at coupen din ikke tåler det, men hvis du ikke vil tjangse noe særlig på ekstra slitasje, så ville jeg anbefale deg og droppe nos.

Dessuten er det ikke så sabla morro når du skal betale/fylle osv..

husk at det er ikke noe evighets trim med ei flaske..

Husker ikke hvor mye gutta ga for påfyll, men vet godt at det blir fort borte :D