mono Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 virker kanskje litt dumt ut dette her, men jeg får faen meg ikke ut tåkelysene slik at jeg får skiftet pærene!!! ifølge instruksjons boka skal du bare vippe dem ut med en skrutrekker men jeg får det ikke til! har også prøvd å løsne tox skruen i glasset. Hjelp! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Det er en slags klips du skal bøye på.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosessoren Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Man må bruke skruer og klips, skal de sitte skikkelig, og for å få lysvinkelen i korrekt posisjon, mens framre blinklys er bare å klipse på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 *fremdeles like blank* noen som har detaljerte bilder? en klips her og der hjelper lite Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Hvordan type har du? Lange eller korte? PÅ de lange er det bare å stikke en skrutrekker imellom tåke- og blinklys og presse ut! På siden som er mot blinklyset er det en metall bøyle som holder lyset(Bøyelig), på andre siden er det en form for plast dings, ikke press ut på den siden som blir mot midten av bilen! Hvordan du får ut de korte vet jeg ikke, men sikkert ala`det samme som de lange! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 tror de er lange, ser jo det på bildet i andre posten. men er jo dette jeg har prøvd, har fått det lille staget av de plastfestene som peker ut mot sidene, men når jeg bøyer med skrutrekkeren henger med igjen! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Skulle tatt bilder av demontering av lysene, hadde jeg bare ikke solgt dem! Men, det skal bare være å "presse" ut! Har gjort det dusinvis av ganger! Forsiktig så du ikke ødelegger lakken når bruker skrujernet! press ut og prøv å dra dem rett ut(Forsiktig)!!! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg