rd900 Skrevet Mars 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2013 Hei! har bytta gearkasse etter at den gikk sund, men etter at jeg har satt i den nye kassa, så får jeg ikke til clutchen. virker som om clutch armen (der wiren sitter på kassa) er slapp og lite motsand og den frir ikke ut om jeg drar i den manuelt heller. noen som vet hva problemet er? Er litt dårlig på forklaring og skriving. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2013 Feil utløserlager? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rd900 Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2013 hvor sitter dette utløsler lageret? :) virker ut som det den pinnen som inne gearkassa som ikke løse skikkelig eller noe? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2013 Utløserlageret er det som presser mot senter på lamellen. Det du kaller "pinnen" (akselen) går inn og presser utløserlageret mot lamellen og clutch fries ut. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg