stianrottem Skrevet Mars 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 Hei, Har problemer med at bilen min tappes for strøm på natta og på jobb(den står stille i 8timer). Når jeg kjører så lader den fint, så tar av og til en ekstra kjøretur før jeg stopper den på butikken på vei hjem fra jobb. På jobb så må jeg nesten alltid ha hjelp med startkabler av en kollega.. Har målt og testet alle sikringene og funnet ut at sikring nr 49 som sluker strøm. 300milliamper tror jeg kollegaen min sa. Vi dro ut sikringen og da gikk det tilbake til normalt. Den sikringen går til litt av hvert desverre. Alarmsystem(ikke eksisterende i min bil), vinduspylerveske, lys inni bilen, sentrallås og elektriste vinduene framme(har manuelle bak). Satt sikring inn igjen, koblet fra begge kablene til spylerveska, samme problem. Koblet fra lys inni bilen, trakk fremdeles like mye. Da er det bare sentrallås og elektrisk vindu igjen. Begge de 2 fungerer fint når jeg har sikringen i, derfor jeg synes det er rart at det er de som skal trekke all strømmen. Er det noen som vet hvordan jeg enklest mulig kan koble vekk de 2, gjerne en og en så jeg finner ut hvilken av de det er noe galt med. Hvor finner jeg koblingen etc i bilen min? Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 Hvis du har ett 65Ah batteri skal du teoretisk kunne ta ut 1A i 65t eller 65A i 1t. 300mA er ikke nok til å tømme batteriet ditt på 8t. Hvor gammelt er batteriet? Hva er spenninga på batteriet etter du har latt den stå i 30 min og når du ikke får start? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianrottem Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 Batteriet er ca 3mnd gammelt. Kjøpte nytt pga jeg trodde det var det som var problemet. Kan sjekke det siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 På samme type bmw har jeg vært ute for at vifta til varmeapparatet går hele tida, også når motoren er av. Husker ikke hva som var feilen, tror det var brent rele eller noe. Du kan jo sjekke det eventuelt. Evt forvarming på innsug hvis det er det på disse. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.