TKarlsen Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Er det fordel med mer, eller mindre max bakakselvekt på et senkesett? max. forakselvekt: 1245kgmax. bakakselvekt: 1250kg max. forakselvekt: 1245kgmax. bakakselvekt: 1175kg Skal kjøpe inn et sett med justerbart senkesett, og det står mellom de to billige hos Parts and Retards. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Jeg ville kikket litt på hva som står i vognkortet ditt ang. maks bakakselvekt. Om det med minst bakakselvekt holder mål så hadde jeg valgt det, såfremt du stort sett kjører uten noe baki lasterommet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Eneste jeg har bak i bilen er anlegget. Har heller ikke tilhengerfeste, så blir ikke det store lasta på bilen Slo opp bilen på mekonomen nå, og fikk opp dette: MÅL OG VEKTER Egenvekt: 1470 Totalvekt: 2050 Maks aksellast foran: 1080 Maks aksellast bak: 1100 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Da burde begge gå bra, og som sagt, jeg ville hatt det mykeste valget siden du kjører med "tom" bil ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Men vil det ikke være en fordel med stivere sett om man skal senke bilen? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Kommer an på, mange senkesett er harde nok som de er, enda mer om du senker mye. Er mest smak og behag, men send en mail til Håkon og spør, gjerne han har et tips ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Ja, tenkte jeg skulle kjøre innom han en dag og snakke med han. Bor jo bare 3-4mil unna han. Da får jeg både hørt om de settene, og kjøpt. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg