isbil Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Noen som har en billig toer golf med diesel motor? Eller vet om noen. Maks 10k Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViktorD Skrevet Mai 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2013 Hei ! Jeg skal selge min 2'r, 1.8 1991 mod. Veldig bra teknisk stand, litt skjønnhetsmessig når det gjelder karosseri, sports interiør, styling/klarglasslykter foran og bak, luisi ratt. Men dette er bensin og sprek nok og er igjen mye av de originale 90 hk + lite forbruk på mila ved penkjøring : ) Splitter nye sommerdekk 195 husker ikke profil, men lavt på lettmetal felg 15 " og servicer fulgt, tatt oljeskift på gear og motor i vinter + skifta olje, bruker foresten ikke olje, luftfilter er skiftet, skiftet hjullagere bak, har hengerfeste, har dekket bagasjerommet med gummifilt (Svart dekke ovenfor reservehjul og hjulbuer, Forgasserpakning, og bra i gear og gearoverganger. Jeg investerte også i motorvarmer i vinter, tar kort tid å varme opp og motoren storkoser seg i 20 minus Defa såklart : ) Følger med en del deler, mest til karosseri : ) Jeg hadde i utgangspunktet tenkt meg 15 000 for den, men om interesse og rask avgjørelse kan det diskuteres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 Må være diesel:) pendler Oslo Stockholm og lett og billig og få de til og gå riktig bra. Fått ordnet meg en caddy tdi nå men dukker det opp en 2 dørs økonomi utgave turbo diesel er jeg veldig inntressert . Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2013 Vet om en Golf 2 diesel som du sikkert får billig (under 5k). Tilstanden på den vites ikke, men er kjørbar og har skilter, karosserimessig er den bra. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2013 Vet om en Golf 2 diesel som du sikkert får billig (under 5k). Tilstanden på den vites ikke, men er kjørbar og har skilter, karosserimessig er den bra. Hvor står denne? Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg