dayzy Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Hei, har kjøpt tåkelys i LED til min 3 serie E90 2007 mod i tåkelyset så er det jo til vanlig H11 pærer så da kjøpte jeg også H11 led pærer med en canbus ledning i tillegg som skulle passe til H11 men når jeg monterer dette sammen å prøver å se om det funker kommer det ikke lys i d heletatt. får heller ikke noe feilmelding om at pæra er "gåen" noen tips/forslag? har jeg kansje kjøpt feil pære. setter pris på svar siden jeg er helt lost i hva som kan være feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Ja, prøv å kryssbytt på GND og +12V til pæra. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dayzy Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 er ikke så flink på sånn, kan du forklare litt dypere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 du har vel 2 kabler til pæra? klipp de to, snu de og lodd de sammen igjen. Men prøv med løse kabler først. Stikk en kabel inn i vær pinne i kontakta, også dra de mot pæra. Se om de lyser da Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dayzy Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 er det mulig å gjøre det på canbus kablene eller må jeg gjøre det på de fra bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg