rexer Skrevet Mars 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 Jeg kjøpte nylig et panel som dette: Hvordan kobler jeg dette til min bil? Jeg har problem med de tjukke kablene med metall i som styrer reguleringa, hvordan skal jeg connecte de? Noen guider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 (endret) Regner med at du bare skal bytte ut det du har med et annet likt et. Bruk en kjøkkenkniv el.lign og vipp av plastpanelet, og skru ut bryterpanelet. Da får du dratt dette litt ut. Da ser du metallklipsene som holder wirene fast. Bruk en nebbtang og/eller liten skrutrekker til å vippe de av. Sjekk at du har bevegelse helt til begge sider av bryterne får du fester klipsenen igjen. Guide: http://volkswagen.workshop-manuals.com/golf-mk3/index.php?id=3362 -- Endret Mars 4, 2013 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rexer Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 Så jeg skal bare "hooke" de av helt i endene der de sitter fast på bryterpanelet for så å feste de på den nye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg