hallvardr Skrevet August 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2013 Oppgradert bremsene bake litt. Zimmermann sport skiver og EBC redstuff klosser. Håper på å få satt på det samme foran om et pak uker. [ATTACH]40107[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet September 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2013 Da har jeg fått på nye bremser foran også, ble ganske så bra:) [ATTACH]40437[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Nye bremser foran og bak:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Fjernet zimmerman skivene? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Fikk endelig funnet ut hvordan jeg fikk satt på de nylakka dørhåndtakene i dag:) Ser ganske mye bedre ut nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Fjernet zimmerman skivene? Nope, de er på og funker som få:) meget fornøyd Ser de bedre når bildet er i full størrelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Da er alle de planlagte prosjektene ferdige før vinteren:) Her er bilde med de nye dørhåndtakene på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Og sist men ikke minst. Original RS4 bakluke spoiler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2013 Fikk ikke opp tempen skikkelig når det ble kaldere i været, så endte opp med å skifte termostat. Veldig grei guide her: http://www.bilforumet.no/topic/251910-guide-bytte-termostat-audi-a4-18t-replace-thermostat-audi-a4-18t/ Når er tempen perfekt igjen. Ellers må jeg skifte clutchen om ikke så alt for lenge, så jeg har bestilt RA4 Conversion Clutch Kit - Stage 1 med lettere flywheel og S4 clutch. Blir spennende å se hvordan forskjellen blir. Så blir det nok også Xenon lys i hovedlyktene tror jeg. Har 6000K Led i park og grøftelys, så tror det blir 35W 6000k i kjørelys og 55W 6000K i langlys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2013 Arrgghhh!!! Da ser det ut som at jeg er på delejakt. Panser, skjermer, radiator og intercooler, venstre innerskjerm og skjerm + frontlykt. Rop ut om noen har deler, spesielt på Sørlandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 hva skjedde? Gikk alt bra med deg? Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2014 hva skjedde? Gikk alt bra med deg? Var veldig glatt en kveld og jeg skulle ta inn på hovedveien. Fikk sleng på innkjøringsrampa og retta opp, men når bakenden på bilen traff den salta veien som ikke var glatt i det hele tatt, fikk den en kontra som jeg ikke jeg hadde sjans å rette opp før snuten var i midtdeleren... Gikk veldig bra med meg, bare fryktelig irriterende. Og må vel si at alt sett i betraktning så gikk det veldig bra med bilen også, er bare fryktelig irriterende å være på delejakt når alt går så treigt. Er deler rundt om kring, men folk er så absurd trege med å svare. Airbagene gikk ikke av, har fått tat i ny frontlykt, så det eneste jeg trenger for å få bilen kjørbar er nytt frontstykke og radiator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Har kjøpt en 1999 A4 1.6 Avant Facelift som delebil. Si fra om noen trenger deler den neste tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Godt du får den fikset den nå da, er takrails på delebilen? evnt farge å¨bilen? du kan jo legge ut noen bilder av delebilen her=) Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Det er takrails på bilen ja, og den er mørk blå, kan sjekke fargekode om det er noe du tenker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg