Needful art Skrevet Mars 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2013 Hei, noen som vet hvor jeg kan koble til strøm kabel til forsterker i pontic firebird 1977 model? det var meiningen at eg skulle koble den til batteriet men karoseriet in til bilen er tett som ein potte og har ingen åpninger? :S noen som har ideer på hva jeg kan gjøre i stedefor og ta det til batteriet? Siter Ser du etter private Email eller nettside? Du kan finne alt hos www.NeedFulHost.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2013 Den må til batteriet. Bor et hull og sett i gummigjennomføring. Alternativt legg strømkabelen under bilen, da må du legge den i trekkerør og feste det veldig godt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Needful art Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2013 Takk for svar :) Har klart det etter mye om og men. Ligger i trekk rør inni karoseriet til bilen nå funket veldig fint :) Var slitt og få det til men gikk med litt vaier :P Siter Ser du etter private Email eller nettside? Du kan finne alt hos www.NeedFulHost.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg